هتل های 3 ستاره کیش
نوشته شده توسط : talary

هتل تماشا کیشtamasha hotel kish 

هتل تماشا کیش یکی از هتل های 3 ستاره کیش می باشد  که در مرکز جزیره زیبای کیش واقع شده و گردشگران زیادی را به خود جلب میکند. این هتل در بهار سال 1391 بازسازی شد و محیط مطبوع آن میهمانان تور کیش را از هر فکری  فارغ ساخته و تعطیلات جامع و کاملی  را به آنان ارمغان می دهد. هتل تماشا کیش حدود 10 دقیقه با فرودگاه و حدود 8 دقیقه با بازار فاصله دارد. هتل تماشا کیش نسبت به ساحل زیبای دریای خلیج همیشه فارس و بازار در موقعیت مناسبی قرار گرفته است که همین امر باعث میشود گردشگران تور کیش تعطیلات خوبی را دراین هتل بگذرانند. این هتل دارای 60 اتاق با ظرفیت 2 و 3 و 4 و 5 تخته می باشد و از حدود 22 پرسنل تشکیل شده است. هزینه اقامت برای کودک 2 تا 5 سال در هتل تماشا کیش 7 هزار تومان و کودک بالای 5 سال اندازه یک شخص بزرگسال محاسبه می شود.

امکانات رفاهی هتل تماشا کیش

شامل: لابی، رستوران، کافی شاپ، نمازخانه، لاندری، ماهواره، آسانسور، صندوق امانات اختصاصی، پارکینگ و ... می باشد.

 

 

 

 

 

جهت مشاوره و راهنمایی تور کیش و اطلاع از آخرین و ارزانترین قیمت لحظه آخری تور های کیش با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

هتل تاپ رز کیش Hotel Rose Island tops

هتل تاپ رز کیش از هتل های 3 ستاره در قلب جزیره زیبای کیش در زمینی به مساحت 13 هزار هکتار بنا شده است. این هتل از 50 اتاق و 140 تخت خواب تشکیل شده است و دارای 37 ویلای ساحلی که مشرف به ساحل می باشد و کمتر از 50 متر با دریا و اسکله فاصله دارد. هتل تاپ رز کیش روبروی بازار پردیس در انتهای خیابان ابن سینا واقع شده است و با مرکز خرید پانیذ 10 دقیقه به صورت پیاده فاصله دارد به همین دلیل گردشگران تور کیش میتوانند لحظات خوبی را در این هتل بگذرانند.

امکانات هتل تاپ رز کیش:

لابی،کافی شاپ،چایخانه سنتی،رستوران با اجرای موسیقی زنده،پارکینگ،لاندری،خدمات خانه داری،تاکسی سرویس،فضای سبز،صندوق امانات خصوصی،کانتر خدمات گردشگری،خدمات خشکشویی،ترانسفر فرودگاهی و ... میباشد.

 

 

 

 

 

جهت مشاوره و راهنمایی تور کیش و اطلاع از آخرین و ارزانترین قیمت لحظه آخری تور های کیش با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

هتل آرامش کیش  Aramesh Hotel Kish

هتل آرامش کیش یکی از خوب ترین هتل های 4 ستاره کیش میباشد که در موقعیت عالی و در جزیره زیبای کیش قرار دارد. این هتل 4 ستاره در سال 1390 افتتاح شده است که در مقابل بازار زیتون، بلوار دریا واقع شده و از نزديکی به بازارهای اصلی کیشنظير: بازار ونوس و  بازار مريم ، بازار زيتون ، بازار مرکز تجاری و همچنین دسترسی آسان به اماکن تفریحی و گردشی نظير: اسکله‌ی بزرگ تفريحی ، بولينگ مريم ، مرکز ورزش های دريايی و غيره برخوردار می باشد که با این امکانات آماده ی پذیرایی از مسافران تور کیش میباشد.اتاق های هتل آرامش کیش نمای زیبایی از دریا و نمای جزیره کیش را به معرض نمایش می گذارند .

امکانات هتل آرامش کیش:

 خدمات و امکانات  هتل شامل: صبحانه بوفه ، رستوران رز ، لابي ، کافی شاپ آرامش ، لاندري ، استقبال فرودگاهی ، خشکشویی ، اينترنت در لابي و اينترنت در اتاق ، ماهواره ، خدمات گردشگری و تورهای تفریحی ، پارکينگ ، آسانسور ، صندوق امانات ، فضاي سبز ، سیستم اعلام و اطفای حریق ، برق اضطراری و … می باشد .گردشگران تور کیش با اقامت در هتل آرامش کیش می توانند از امکانات آن به صورت رایگان بهره مند شوند و از سفر خود نهایت لذت را ببرند.

 

 

 

 

 

جهت مشاوره و راهنمایی تور کیش و اطلاع از آخرین و ارزانترین قیمت لحظه آخری تور های کیش با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

هتل ونوس کیش Hotel Venus Kish

هتل ونوس کیش یکی از هتل های سه ستاره کیش میباشد. هتل ونوس کیش در زمینی به مساحت 6345 مترمربع در پشت بازار ونوس واقع شده است.این هتل یکی از هتل های خوب و نوساز می باشد که در نزدیکی مرکز خرید ونوس کیش واقع شده است. به همین دلیل مسافران تور کیش که در این هتل اقامت دارند به راحتی می توانند به این مرکز خرید بروند و از خرید خود لذت ببرند. هتل ونوس کیش یک هتل نو ساز بوده و زیبایی و مدرنیزه سازی درآن به خوبی رعایت شده است و هر ساله گردشگران زیادی را به سمت خود جذب می کند.فاصله هتل با مرکز شهر 2 دقیقه و تا فرودگاه 10 دقیقه با ماشین میباشد. در هتل ونوس کیش اتاق جلسه مجهز برای برگزاری جلسات مهم کاری مسافران تور کیش موجود است.

امکانات هتل ونوس کیش:

لابی،کافی شاپ، ،رستوران،اینترنت،تاکسی سرویس،کافی نت،صندوق امانات خصوصی،ترانسفر رایگان فرودگاه،آسانسور،لاندری،نمازخانه،فضای سبز،اتاق بیلیارد،روم سرویس 24 ساعته،گشت سیاحتی جزیره،خدمات خانه داری و ... میباشد.

 

 

 

 

 

جهت مشاوره و راهنمایی تور کیش و اطلاع از آخرین و ارزانترین قیمت لحظه آخری تور های کیش با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

هتل پارس نیک کیش  Nick Kish Pars Hotel

هتل سه ستاره پارس نیک کیش در میدان امیرکبیر جزیره کیش در محیطی آرام نزدیک به اسکله تفریحی قرار گرفته است. هتل در سه طبقه دارای 38 اتاق متنوع دلباز و شیک با خدماتی درخور هتل های سه ستاره می باشد. هتل پارس نیک کیش با ارائه ی بهترین خدمات در قلب جزیره ی زیبای کیش نظر همه ی مسافران  را به خود جلب کرده است. صبحانه بصورت بوفه میباشد و دارای اتاق نگهداری کودک خاطره خوشی را برای شما بوجود میاورد. هتل پارس نیک کیش 15 دقیقه با ماشین تا فرودگاه فاصله دارد. قیمت اتاق ها در این هتل نسبت به هتل های 3 ستاره دیگر جزیره مناسب تر می باشد.  این هتل برای کسانی مناسب است که هتلی نزدیک به مراکز خرید از معیارهای اصلی انتخابشان باشد. هتل پارس نیک کیش در فاصله کمتر از ده دقیقه از بازار زیتون، مریم، مروارید، ونوس و همچنین مرکز جزیره واقع شده است. هتل پارس نیک با کادری مجرب و امکانات رفاهی نظیر استقبال فرودگاهی، اینترنت پرسرعت، رمپ ورودی ویژه معلولین، فضای سبز زیبا، دوچرخه سواری، فوتبال دستی، پینگ پنگ، دارت میزبان میهمانان عزیز تور کیش می باشد.
این هتل با ارائه ی بهترین خدمات در قلب جزیره ی زیبای کیش نظر همه ی مسافران  را به خود جلب کرده است. صبحانه بصورت بوفه میباشد و دارای اتاق نگهداری کودک خاطره خوشی را برای شما بوجود میاورد. هتل پارس نیک کیش 15 دقیقه با ماشین تا فرودگاه فاصله دارد. قیمت اتاق ها در این هتل نسبت به هتل های 3 ستاره دیگر جزیره مناسب تر می باشد.

 

 

 

 

 

 جهت مشاوره و راهنمایی تور کیش و اطلاع از آخرین و ارزانترین قیمت لحظه آخری تور های کیش با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

مطالب مرتبط:

تور کیش پاییز 95

تور کیش آذر 95

تور کیش دی 95

تور کیش زمستان 95

تور کیش بهمن 95

تور کیش اسفند 95

 

 تور کیش نوروز 96 





:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 3 ستاره کیش ,ارزانترین هتل های 3 ستاره کیش, مناسب ترین هتل های 3 ستاره کیش,بهترین هتل های 3 ستاره کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 12
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 23 آذر 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: